piątek, 22 lutego 2013

Parę słów od autorki :b

O mnie:
Jestem nastoletnią dziewczyną szukającą miejsca na opowiadania walające się na pulpicie mojego komputera >.< Wolę pozostać anonimowa ale zdradzę wam swoje imię: Aleksandra, ale skrót to nie Ola (tak jak wszyscy mnie nazywają) tylko Aleksa xd


O Sue:
Główną bohaterką tej opowieści jest Susane (Sue) Smith, 18 lat. Mieszka w Australii, a dokładniej w Sydney. Ma dość długie, czarne włosy i przenikliwe niebieskie oczy (podobne do koloru nieba w zimowy poranek) otoczone długimi rzęsami. Jest zabawna, naprawdę umie rozśmieszyć do łez. Ma ogromny talent do rysowania, jej specjalnością są portrety. Nie chcę wam zdradzić całej historii więc powiem tylko tyle, że ta dziewczyna do swoich ostatnich chwilach goni za marzeniami.

I to chyba tyle! Proszę o liczne komentarze, dopiero się uczę więc krytyka mi nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie - pomoże mi

Do zobaczenia w Rozdziale I !!! <33

0 komentarze:

Prześlij komentarz